Lovitură dură pentru Simona Halep! Decizie șoc după suspendarea primită. Va pierde o sumă uriașă de bani după ce unul dintre sponsorii săi de bază a rupt contractul.
Este vorba despre compania Hublot, care produce ceasuri de lux și cu care Simona Halep avea un contract de la începutul anului 2016.
Simona Halep era unul dintre ambasadorii companiei care mai este promovată de Novak Djokovic, printre alții.
De curând, compania elvețiană a scos-o pe Simona Halep din lista cu ambasadorii aflată pe site-ul oficial, semn că ”ruptura” s-a produs, scrie Prosport.
Pe lângă sumele încasate pentru rolul de ambasador, Simona Halep primea la ocaziile importante și câte un ceas de lux produs de compania elvețiană, care costă câteva zeci de mii de euro.
Primul sponsor străin care rupe contractul cu Simona Halep!
Parteneriatul dintre Simona Halep și Hublot nu mai există pe site-ul oficial al companiei elvețiene, care a decis să șteargă și imaginea româncei din secțiunea „Parteneri”.
Este clar că Hublot a rupt contractul cu Halep din cauza scandalului de dopaj, iar producătorul de ceasuri de lux mai are doar patru ambasadori din tenis, potrivit site-ului oficial: Novak Djokovic (Serbia), Karolina Pliskova (Cehia), Elina Svitolina (Ucraina) și Borna Coric (Croația).
Pentru Simona, despărțirea de Hublot reprezintă o mare lovitură, mai ales că sportiva din Constanța e pasionată de ceasuri de lux.
Ea a primit cadou mai multe ceasuri, în baza parteneriatului semnat în urmă cu 7 ani, cel mai scump fiind Hublot „Big Bang One Click Saphire”, care costă 80.000 euro. Simona s-a mai afișat în public și cu un ceas marca Hublot, „Aerofusion King Gold”, în valoare de 38.400 de euro.
Cel mai important jucător de tenis sponsorizat de Hublot este Novak Djokovic, cel care a devenit imaginea companiei elvețiene în anul 2021. De asemenea, printre ambasadorii Hublot se numără vedete ale sportului mondial cum ar fi: Kylian Mbappe, Usain Bolt sau Jose Mourinho.
Simona Halep, pierderi devastatoare din cauza scandalului de dopaj
Simona Halep a pierdut mai mulți sponsori după suspendarea pentru dopaj: Banca Transilvania și Automobile Bavaria Group – filiala din România, au întrerupt de asemenea colaboararea cu jucătoarea de tenis. Înaintea testului anti-doping pe care l-a picat la US Open, veniturile Simonei din contractele de publicitate totalizau în jur de 4 milioane de dolari pe an.
Putem spune că se repetă cazul Maria Sharapova: după ce a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu rusoaica.
Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care „Masha” a ispășit cele 15 luni de suspendare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.