Universitatea Craiova, sancționată de Protecția Consumatorului după derby-ul din Bănie. Răspunsul ANPC

foto prosport.ro

Protecția Consumatorului a sancționat-o pe Universitatea Craiova, toate acestea după ce suporterii care au dorit să își achiziționeze tichete pentru meciul cu FC U Craiova 1948 au fost refuzați.

Universitatea Craiova s-a duelat cu FC U Craiova 1948, scor 2-0, dar trupa condusă de Laurențiu Reghecampf nu a rămas fără să fie sancționată în urma derby-ului de pe „Ion Oblemenco”.

Universitatea Craiova a fost amendată de Protecția Consumatorului, după ce a îngrădit accesul anumitor suporteri la meciul cu FC U Craiova 1948.

Universitatea Craiova, sancționată de Protecția Consumatorului

Fanii care și-au dorit să achiziționeze bilete trebuiau să se prezinte cu tichetul de la meciul precedent al Universității Craiova, cu CFR Cluj, sau cu abonamentul. Această decizie a oficialilor din Bănie a fost aspru contestată și chiar a fost depusă o plângere la Protecția Consumatorului, conform Republica Oltenia.

„În data de 14.02.2022 am intenţionat cumpărarea a două bilete la sectorul VIP la stadionul unde se organizează de către C.S.U. Craiova meciul de fotbal dintre C.S. Univ. Craiova şi F.C.U. Craiova 1948. Am fost refuzat atât la casa de bilete de la toneta din faţa Prefecturii Dolj, cât şi la magazinul din interiorul MALL ELECTROPUTERE. Motivul refuzului a fost că nu posed un bilet de intrare la un meci disputat anterior sau un abonament emis de clubul C.S.U. Craiova. Consider acest fapt ilegal, care afectează drepturile comerciale şi de asemenea o discriminare. Rog Comisariatul R.P.C. Craiova – Dolj să ia măsurile legale necesare”,

se arată în plângerea trimisă de suporter către Protecția Consumatorului.

Răspunsul ANPC:

Reacția ANPC nu s-a lăsat așteptată. Astfel, fanul care s-a plâns de strategia oficialilor Universitățiii Craiova a aflat că Operatorul economic (CSU Craiova) a fost sancționat pentru încălcarea art.9 din OG 21/1992.

Conform art.9 din OG 21/1992: „Operatorii economici sunt obligaţi să pună pe piaţă numai produse sau servicii care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, să se comporte în mod corect în relaţiile cu consumatorii şi să nu folosească practici comerciale abuzive”.

Exit mobile version