Squid Game. De ce a devenit atât de popular un serial sud-coreean

Squid-Game

foto: Netflix

În raportul The New York Times încearcă să găsească o explicație a motivului pentru care această serie, o scenă foarte animată, ar putea deveni un fenomen și ar putea deveni cel mai popular serial al Netflix.

„Squid Game” a fost vizionat de pe 111 milioane de conturi în doar primele 17 zile de când a fost lansat, anunţă Netflix.

Pentru a pune această performanţă în context, oficialii companiei spun că este primul serial original care depăşeşte pragul de 100 de milioane în primele 28 de zile petrecute în cadrul platformei.

Serialul se bazează pe o serie de jocuri pe care personajele trebuie să le câștige, pentru a trece la etapa următoare. Totuși nu toată lumea reușește să ducă la îndeplinire sarcinile. De fapt, cei care dau greș în îndeplinirea probelor, sfârșesc prin a fi omorâți, conform CNN

În jocul Squid, 456 de oameni disperați și vinovați din comunitatea inferioară din Coreea de Sud sunt invitați la un meci de supraviețuire și au șansa de a câștiga 38 de milioane de dolari. În schimb, trebuie să câștigi 6 jocuri pentru copii.

Sună ușor, dar oricine pierde este executat cu sânge rece. Nu știu cine este călăul său pentru că fața lui este acoperită.

De fapt, toată lumea și-a acoperit fața, cu excepția jucătorului a cărui identitate a fost dezvăluită de numărul cămășii. Prima rundă sa dovedit a fi o masacră.

Cu toate acestea, jucătorii care au fost surprinși la început au depășit-o în cele din urmă. Totul pentru bani, pentru o sumă mare de bani într-o pungă mare transparentă pe cap.

Exit mobile version