Electroputere Mall se extinde. Branduri noi, magazine concept şi restaurante în aer liber

Electroputere-Mall-Craiova

foto gds.ro

Catinvest continuă dezvoltarea Electroputere Mall cu 7.200 de metri pătrați pentru noi branduri, magazine concept, restaurante în aer liber și un loc de joacă.

Va creşte numărul total de branduri prezente la 198, consolidând poziția centrului comercial drept principala destinație de cumpărături din Oltenia.

Compania adaugă 5.500 de metri pătrați de spații comerciale și 1.200 de metri pătrați de terasă în aer liber care poate fi împărțită de clienți restaurantelor.

Totodată Electroputere Mall va include și un nou loc de joacă de 500 de metri pătrați, cu activități și experiențe distractive pentru copii. Această extindere în segmentul de retail are loc la scurt timp după dezvoltarea a două clădiri cu utilizare mixtă în cadrul Electroputere Parc, care cumulează 9.000 de metri pătrați de retail și 17.000 de metri pătrați de birouri deja parțial ocupate de companii precum Hella, Ubisoft sau Operative Media.

Noile spații de retail din Electroputere Mall vor găzdui branduri precum Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, SMYK, Kigili, Maxi Pet, Dr. Max Hyper Pharmacy, Pep & Pepper, și vor oferi în același timp oportunități de dublare a suprafețelor ocupate pentru retaileri precum Waikiki, Sinsay și Intersport sau de implementare de noi concepte de retail.

Printre brandurile noi din Electroputere Mall se numără și Mobexpert, cu primul său Concept Store din România.

Electroputere Mall a dezvoltat și zona de servire a mâncării cu 6 noi restaurante și 2 noi cafenele, ajungând la un total de 27 de restaurante și 8 cafenele, dar și zona de terase în aer liber, pe o suprafață totală de 1.200 de metri pătrați.

Exit mobile version