Ce pot face consumatorii care au probleme cu noile facturi la energie și gaze? Sfaturile ANRE

Facturi-gaze-energie

foto romaniatv.net

Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei recomandă clienților care au neclarități privind facturile la electricitate să se adreseze furnizorilor, aceștia având obligația să transmită „explicații clare și ușor de înțeles” în privința modului în care este calculată valoarea facturilor, arată instituția, miercuri, într-un comunicat.

În cazul în care răspunsul primit nu este unul clar românii se pot adresa ANRE și altor instituții sau pot merge în instanță.

ANRE a realizat un ghid pentru clienți

ANRE a realizat un ghid pentru clienții care suspectează probleme în privința facturilor:

ANRE mai arată că, în cazul în care regularizarea arată că a plătit cu mai mult de 100 de lei în plus, atunci furnizorul este obligat să restituie banii în 5 zile de la data facturii de regularizare. Sumele aflate sub această valoare vor fi compensate în facturile următoare.

Exit mobile version