Lidl anunță că va vinde mai puțină carne. Pe rafturi vor predomina produsele vegane și vegetariene

LIDL

foto playtech.ro

Rețeaua de supermarketuri Lidl își schimbă strategia de vânzări. Reprezentanții Lidl anunță că au în vedere generația tânără de clienți, așa că o mare parte din cele mai dorite produse vor dispărea, pur și simplu, de pe rafturi.

Rețeaua de retail Lidl intenționează să-și modifice radical oferta de la raft, în cadrul unei noi strategii de vânzări. Astfel, conform oficialilor companiei, va fi redusă foarte mult proporția produselor de origine animală scoase la raft. Acestea vor fi înlocuite, în timp cu o altă gamă de produse alimentare, de origine vegetariană sau vegane.

”Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum uriașă, de la alternative la lapte, la înlocuitori de carne și la produse de igienă”

scrie germany.detailzero.com.

Lidl vrea acum să-și schimbe oferta și anunță că va reduce proporția de proteine animale din gamă.

Oamenii trebuie să se hrănească în așa fel încât „limitele noastre planetare” să fie luate în considerare. Prin urmare, conținutul de carne trebuie redus semnificativ și astfel și gama de produse de origine animală.

Acest lucru ar putea deveni chiar un avantaj competitiv pentru Lidl, spune Graf: „Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de acest subiect”. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o „trăsătură de diferențiere”.

Exit mobile version